ფონდი კონსტანტას შეთავაზება

ასოციაციის წევრი მიკროსაფინანსო ორგანიზაციებისათვის

ტრენინგი: „კლიენტებთან ურთიერთობის მართვა“




   აღნიშნული პროექტის მიზანია მიკროსაფინანსო ბაზრის განვითარების ხელშეწყობა მომხმარებელთა მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით. კერძოდ, მიკროსაფინანსო ორგანიზაციების თანამშრომლების გაძლიერება - მათთვის ეფექტური ტრენინგის შეთავაზება გაყიდვებისა და მომსახურების ტექნიკებში.
 

სეგმენტი:  საკრედიტო ექსპერტები

ინტენსივობა: ორი დღე

FFlyer3კურსის სრული დასახელება: 


„კლიენტებთან ურთიერთობის მართვა“

ტრენინგის მეთოდოლოგია: 40% თეორია; 60% პრაქტიკა;

ტრენინგის მიზნები:

  • უზრუნველყოს მონაწილეთა თეორიული და პრაქტიკული ცოდნის ამაღლება გაყიდვებში;
  • მონაწილეები დაეუფლონ გაყიდვებისა და მომსახურების ეტაპის თითოეულ საფეხურს და გაიუმჯობესონ კლიენტების დარწმუნების, მოლაპარაკების უნარი;
  • თანამონაწილეებმა აიმაღლონ თვითრწმენა გაყიდვების მიმართულებით;
  • თანამონაწილეთა მოტივაციის და ინტერესის ამაღლება;

ტრენინგზე განსახილველი თემები:

  • კომპლექსური გაყიდვების ახსნა;
  • გაყიდვებისდა სერვისის ეტაპების მიმოხილვა;
  • გაყიდვებში ექსპერტისათვის აუცილებელი უნარებზე გუნდური შეთანხმება და დამუშავება;
  • ნდობის მოპოვების ფაქტორები: პირველი შთაბეჭდილების ეფექტი;
  • ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცია;
  • აქტიური მოსმენის და შეკითხვის დასმის ტექნიკა;
  • პროდუქტის პრეზენტაცია საწყის დონეზე;
  • კლიენტისთვის სარგებლის ტერმინებით საუბრის ფორმირება;
  • კლიენტისგან წინააღმდეგობების ტიპები: ცრუ, რეალური და არარეალური;
  • კონკურენტული ეთიკა;
  • ქეისების განხილვა და ანალიზი;
  • დარწმუნების ტექნიკები;
  • რთული კლიენტი;
  • რთული კლიენტის სიმულაცია და ვიდეოზე ჩაწერა;
  • თანაგუნდელების მიერ ერთმანეთის შეფასება;
  • მოლაპარაკების დასრულების კომპონენტები;
  • ტრენინგის და საკუთარი თავის შეფასება;

   გამოყენებული პრაქტიკული მეთოდები:

          გუნდური და ინდივიდუალური სავარჯიშოები;  თეორიულ ნაწილში PPT პრეზენტაცია

          გუნდური ქეის-სავარჯიშოები დასკვნითი ანალიზით;

           თვითშეფასების ბორბალი; რეალური ქეისები;

           სიმულაცია; მონაწილეების ვიდეოზე ჩაწერა თვითშეფასებით და პრაქტიკული რჩევების მიცემით;

   მოსალოდნელი შედეგი:

  • გაყიდვების მიმართულებით ცოდნის და კომპეტენციის ამაღლება;
  • მოტივაციის ზრდა თანამშრომლებში;
  • გაყიდვების უნარის გაუმჯობესება;
  • მომსახურების ეტაპების ფუნდამენტების დაუფლება;
  • კლიენტების კმაყოფილების ზრდა;